Zyski jakie przynosi wyświetlanie reklamy w komunikacji miejskiej

W XXI wieku klasyczne rodzaje reklamy przechodzą do lamusa. Ulotki wrzucane do skrzynek na listy, anonse w dziennikach przestały starczać. Jak dowodzą badania, obraz animowany jest współcześnie najodpowiedniejszym źródłem reklamowym, który oddziałując na zmysły przynosi znakomite efekty. Reklama multimedialna to prezentacja spotów marketingowych za pomocą obrazu cyfrowego.

Przekaz reklamowy nadawany jest w postaci wysokiej jakości filmu na

wnętrze autobusu

Autor: shrinkin’violet
Źródło: http://www.flickr.com

monitorach LCD. Mogą to być przekazy marketingowe, przewodniki, wiadomości jak też inne rodzaje informacji. Innowacyjność takiego podejścia stanowi bliską konkurencję dla tradycyjnych nośników reklamowych, jak: afisze, ulotki, tablice informacyjne.

Przewaga reklamy w autobusie nad innymi odmianami reklamowania się wiąże się ze szczególną, bo przymusową sytuacją w której znaleźli się pasażerowie. Są ograniczeni tak przestrzennie, jak również czasowo. Ciężko jest im wygenerować należytą ilość skupienia by skupić się przykładowo na książce, ale jednocześnie chcąc zabić czas szukają ciekawiącego medium, jakie przyciągnąć by mogło ich wzrok na czas podróży.

Postawienie na marketing przy zastosowaniu monitorów LCD zapewnia przedstawienie reklamy nadzwyczaj wielkiemu gronu adresatów (na przykład w Krakowie każdy z autobusów w ciągu siedmiu dni, transportuje od 20 do 30 tys. pasażerów) (czytajciekawa strona). Wykorzystanie autobusów jak też tramwajów jadących po gęsto zaludnionych ulicach dużych miast, umożliwia trafienie nawet do setek tysięcy obywateli.

Skuteczność takowej reklamy gwarantuje częstość i cykliczność emitowanych treści. Reklama w autobusie może być dynamiczna i

Reklama zewnętrzna

Autor: Jan Tik
Źródło: http://www.flickr.com

kolorowa co skutecznie przyciąga uwagę widza, np. – szerzej na ten temat. Prócz tego spojrzenia przyciągają emitowane aktualności regionalne, z kraju, i informacje sportowe, ciekawostki itd..

Ogromnie istotnym aspektem jest też to, iż reklama w autobusie jako jedna z niewielu dociera do konsumentów w chwili dużej chłonności umysłu, kiedy donikąd się nie spieszą i nie mają nic do zrobienia niż patrzeć w monitor LCD i odczytywać emitowane na nim wiadomości. Mało tego, ewentualny nabywca nie ma możliwość przełączyć danej reklamy co jeszcze zwiększa efektywność tego typu działań promocyjnych. Odpowiednio skonstruowana reklama szyldy reklamowe bydgoszcz w autobusie ma duże szanse być skuteczna pod warunkiem, że nie będzie zbyt natarczywa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*