Zasadniczo sytuacja jest taka, że jeżeli na serio rozmyślamy o tym, aby otworzyć biznes w niewielkim mieście, w szczególności powinniśmy postawić na promocję. W wielkim błędzie jest biznesmen myślący, iż jeśli w rachubę wchodzi małe skupisko ludzi, niejako wieść o jego firmie błyskawicznie się rozniesie. Być może taka przykładowo kręgielnia – pierwsza w mieście naprawdę nie potrzebuje reklamy, ale w ogromnym błędzie jest taka osoba, która uważa, że czymś zbędnym jest promowanie własnego biznesu. Pewnie konkurentom to się mocno spodoba, ponieważ nierzadko rzeczywistość jest taka, iż konkurencja w niedużych miastach jest znacząca. Bardzo często najzupełniej nie doceniamy niedużych miasteczek – to wielki błąd!
Skuteczna metoda reklamy? Z pewnością reklama billboardowa jest w wielu przypadkach niesamowicie skuteczna, powodująca, że o chociażby otworzonej przez nas pizzerii będzie wiedziało całe miasto. Bardzo często reklama outdoorowa powoduje, iż przedsiębiorcy tak jakby nie nadążają z realizacją zamówień. Generalnie nie ma wielu efektywniejszych, lecz przy tym bardziej ekonomicznych form zainwestowania kasy, niż billboardy (wejdź tutaj: reklama (ile kosztuje reklama na samochodzie) billboard). Pewnie niektórzy ludzie mają serdecznie dosyć reklamy billboardowej, ale należy mieć na uwadze, że nierzadko niby narzekamy na promocje, a i tak tak jakby zdarza się nam nabrać na wszelkiego rodzaju pułapki reklamowe.